WEB KATALOG


Advanced Search
pg2.gif, 1 kB

PDF

Browse

Dobro Dosli na WWW.SMCHIPTUNING.BA, koji je dio nase djelatnosti  posvecene chiptuningu automobila tj podizanju snage motora putem promjene parametara kojim Vas ECU upravlja radom motora! Detaljnije procitajte u tekstu ispod.


PRIJE NEGO SE ODLUCITE NA CHIPTUNING PROCITAJTE OBAVEZNO OVAJ TEKST JER NIJE SVEJEDNO KAKAV CHIP ILI REMAP IMATE !!!!


Nudimo povecanje performansi motora i to u 3 Varijante :

Eco Chiptuning za putnicka vozila :omogucava smanjenje potrosnje vozila . U ovom slucaju snaga motora ostaje vrlo malo ili nimalo promjenjena a optimizacijom software-a cinimo da motor bolje radi i da lakse se nosi sa tezinom vozila i navikama vozaca. Fabrika pravi software na traci za hiljade motora dok mi za svaki motor prilagodjavamo software posebno.


SM Optimum chiptunig :Optimalno pojačanje snage Vašeg vozila optimizacijom originalnog fabrickog software-a a prema svim preporukama proizvodjaca , uz zadržavanje parametara u propisanim ECO normama i bezbjedno za Vas motor.Kod Optimum chiptuninga potrosnja se smanjuje i do 10% pri uobicajenom stilu voznje,

SM Power Chiptuning :Maksimalno pojačavanje vozila koje osim čip tuninga uključuje i razne druge prepravke a na nekim modelima čak i drugu turbinu,dizne,intercooler...

Osim standardnog povecanja snage motora nudimo i rjesenje problema vezanih za motornu elektroniku kao sto su :

DPF / FAP  OFF - iskljucivanje filtera dizelskih cestica tako da se isti moze i fizicni odstraniti a motor ce raditi normalno bez ikakvih poslijedica a pri tome ce te ustedjeti mnogo novca jer su filteri jako skupi a zamjenom Vam niko ne garantuje da se greska nece javiti ponovo nakon nekog vremena.


EGR OFF - EGR je ventil koji sluzi za regeneraciju izduvnih gasova kad auto radi u mjestu a prvenstveno sluzi kao aspekt zastite okoline, u vecini slucajeva nije dovoljno samo mehanicki blokirati EGR nego se isti mora ugasiti u motornoj elektronici jer ona prepoznaje da je EGR pokvaren i cesto se desi da motor radi u rezervnom modu ili u najbolje slucaju imate indikaciju greske putem lampice na instrument tabli. Mi nudimo rjesenja koja mogucuju trajno ukljanjanja EGR ventila bez ikakvih poslijedica na rad motora.

HOT / COLD START : Jos jedan problem koji uspjesno rjesavamo modifikacijom motorne elektronike je taj da na odredjenim automobilima pored toga sto je motor mehanicki 100% ispravan desi se da kad je topao tj na radnoj temperaturi ili kad je hladan a narocito zimi morate dugo da alnasujete da bi se motor pokrenuo, to se desava iz razloga fabricke nesavrsenosti software-a koja ne moze da predvidi promjenu parametara zbog habanja motora.. Mi u ovom slucaju imamo rjesenja vrlo efikasna a nasi rezultati su 100% rjesenje vasih problema..
LAMBDA OFF - Lambda senzor je senzor koji se nalazi u auspuhu  a govori motornoj elektronici kakav je kvalitet smjese tj odnosa benzin / zrak u cilindru motora. Cesto se desi da se ove sonde pokvare ili da daju pogresne podatke a to rezultira velikim padom snage motora, enormnim povecanjem potrosnje kao i signalizacijom greske na instrument tabli. Mi Vam nudimo opciju kojojm u samom Software-u iskljucimo potrebu za lambda sondom a motor nakon toga radi bez ikakvih problema. Problem sa lambda sondama je obicno na benzinskim motorima a narocito na turbo benzinskim motorima..

Kliknite ispod na logo da vidite koje opcije nudimo za Vaseg omiljenog proizvodjaca .

                                       AUTOMOBILI I PRIVREDNA VOZILA

ACURA  ALFA ROMEO  ASTON MARTIN

  AUDI  BENTLEY   BMW   BYD 

CADILLAC  CHEVROLET  CHRYSLER CITROEN

DACIA DAEWOO  DODGE  FERRARI FIAT

FORD  HONDA  HUMMER  HYUNDAI

INFINITY  ISUZU  IVECO  JAGUAR JEEP

KIA  LADA  LAMBORGHINI  LANCIA

LAND ROVER  LEXUS  LOTUS  MASERATI

MAYBACH  MAZDA  MERCEDES  MG

MINI  MITSUBISHI NISSAN OPEL

PEUGEOT  PORSCHE  RENAULT ROLLS ROYCE

ROVER  SAAB  SEAT  SKODA  SMART

SSANG YONG  SUBARU  SUZUKI TOYOTA

VOLVO         VW


 
                                KAMIONI  I RADNE MASINE            


ECO Chiptuning  za kamione i radna vozila  : Smanjenje potrošnje goriva na kamionima i mašinama do čak nevjerovatnih 25 %.Pružamo Vam i ovu uslugu uz mogućnost popusta na veći broj vozila. Za one koji su na putu  puno  i cesto isplativost je vrlo brzo moguca jer vec od prvih kilometara pocinjete stediti..

KLIKNITE OVDE ZA DOWNLOAD ECO TUNING BROSURE

DAF   IVECO   MAN   MERCEDES 

RENAULT  SCANIA  VOLVO  CASE IH



Takodje jedini u BiH nudimo mjerenje snage automobila , trenutno je u ponudi samo mjerenje snage za automobile sa pogonom na 1 osovini ( prednjoj ili zadnjoj ) dok mjerenje snage za automobile sa pogonom na sva 4 tocka ocekujemo da cemo biti u mogucnosti do kraja 2010.

I da ovo nije sve nudimo i DTA FAST i MOTEC standalone ECU-e koji su u potpunosti neovisne od Vase fabricke elektronike motora i u potpunosti su podesive. Takodje omogucavaju nadogradnju turbo kitova na elektronike koje nisu predvidjene za rad sa turbo punjacima .


Nas kvalitet potvrdjuje i high end profi oprema koju koristimo.

POWERED BY


ŠTA JE CHIP TUNING ???

Osamdesetih godina prošlog milenijuma pojavili su se elektronski sklopovi koji do tada nisu bili u auto industriji,klasičan "karburator" sistem ubrizgavanja goriva dobio je konkurenta,to je bio elektronski sistem za ubrizgavanje.Prvo su ti sistemi oponašali sistem rada karburatora ali kasnije počeli su se kretati u sasvim novom pravcu.Tako je nastao ECU(Engine Control Unit) ili jedinica za kontrolu rada motora.Ta jedinica ima za zadatak da na osnovu brojnih senzora rasporedjenih po motoru izračuna koliko treba goriva motoru u datom trenutku i da omogući isporuku istog.To je bio primarni zadatak ECUa,kasnije je ECU poceo da kontroliše i momenat paljenja smjese,pritisak turbo punjača kao i brojne druge periferije koje nisu tema za ovu našu priču.

Poslije gore napisanog uvoda,sada se može reći da je chip tuning metoda kojom se mijenjaju tvornički parametri vezani za količinu goriva,momenat paljenja kao i pritisak nadpunjenja,ishod ovih radnji je povećavanje obrtnog momenta i snage motora.Postoji nekoliko metoda kojima se može promijeniti tvornička postavka parametara u samom ECUu:
1.Stari motori do otprilike '87 koji su imali kontrolnu jedinicu,nisu se mogli "čipovati",oni su imali elektronske komponente koje fizički nisu dozvoljavale upisivanje ili mijenjanje parametara.Oni zapravo nisu ni imali chip vec samo jedan program rada.

2.Većina motora od otprilike 1987 pa do 1994 imaju u DIL EPROMU upisane informacije o kontroli motora.EPROM je elektronska vrsta memorije koja nedozvoljava prepravljanje ali se moze izvaditi orginalni modul i staviti novi EPROM i tako promijeniti standardne postavke.Mana ove metode je zato sto se ECU mora rastavljati da bi se izvrsila supstitucija EPROM modula.Dobra je stvar zato što u svakom trenutku možete vratiti svoj standardni EPROM zamjenom modula.

3.Neki motori od otprilke 1994 do 1998 imaju takodje EPROMe ali novije generacije u PLCC kucištu.Postupak je isti kao i za gore navedenu proceduru. PLCC EPROMi nemaju prozorčić na tijelu koji inače sluzi za brisanje eproma pod UV lampom.Trebali bi da garantuju veću brzinu rada kao i veću pouzdanost. Kao sto je vec rečeno ECU se mora rastaviti da bi se ubacio novi modul.

4.Većina motora od 1998(9) pa do danas ima elektronsku memoriju tipa FLASH koja se moze prepravljati.Chip tuning koji se radi na ovakvim autima zove se OBD ili tuning preko kabla.Kod ove metode nema rastavljanja ECUa, prepravljanje se vrsi softwerom preko OBD konektora za dijagnozu. Mana ove metode je što bez stručnog lica nemožete vratiti standardne postavke.

5.Neki motori od 2003(4) moraju da se rade preko BDM konektora koji se nalazi u samom ECU.To znači da se kompijuter mora izvaditi iz auta i jedino tim postupkom je omogućeno čitanje/pisanje po sadržaju memorije.Postupak je izuzetno siguran bez obzira na otvaranje samog kompijutera ako se izvodi sa kvalitetnom opremom kakvu mi posjedujemo.

6.Power box je elektronski sklop koji se postavlja izmedju senzora na motoru i ECUa ili izmedju dizni i ECUa.Ima za zadatak da "presretne" informaciju od senzora(ili za dizne), promjeni je i dalje proslijedi ECUu ili diznama,uslijed čega se onda pravi bogatiji odnos gorivo/vazduh i tako povećava snaga motora.Kod ove metode nema niti rastavljanja ECUa niti OBD prepravljanja FLASHa.ECU ostaje potpuno orginalan.Može se u svakom trenutku skinuti i staviti na drugi,identičan automobil.Mana je zato što nema individualih prepravki i pojedinačnog podešavanja,što je na nekima motorima neophodno.Priličan problem predstavlja i viskoka cijena kvalitetnog power boxa.Mi u ponudi imamo veoma kvalitetne uređaje od VECTOR motortuninga.

ZAŠTO CHIP TUNING ???

Chip tuning je najbrži,najjednostavniji,najsigurniji i naravno najjeftiniji postupak kojim možete vašem ljubimcu da podarite još dodatne snage.Zavisno od vrste motora (dizel,benzin,turbo dizel,turbo benzin) varira učinkovitost chip tuninga.Turbo motori (dizeli i benzinci) imaju najveći stepen poboljšanja performansi i on je otprilke 25% dok obični atmosferski motori imaju oko 10%.

Trajanje postupka?: Zavisno od kontrolne jedinice (ECU) od 45 min pa do 4 h

Sigurnost postupka?: SM chiptuning izvodi programiranje sa visoko profesionalnom opremom kako u EPROM varijanti tako i u OBD i BDM postupku.Iskustvo od 10 godina je velika garancija kvaliteta.

Šta je EPROM varijanta? Neki modeli( otprilke do 1998 ) imaju EPROM memorijsko kolo u svom ECUu.To kolo se fizički mora zamijeniti sa novim(poboljšanim) EPROMom što znači da se ECU mora rastaviti.Nakon toga vama ostaje orginalni EPROM.

Šta je OBD varijanta? To je postupak gdje nema rastavljanja ECUa.Upisivanje se vrši preko kablova koji se prikljucuju na OBD konektor koji posjeduje većina auta od 1998 god.Preko laptopa se podatci upisuju u ECU.

Šta je BDM varijanta? To je postupak gdje se mora otvoriti ECU i na posebne konektore na samoj štampanoj ploči priključiti jedinstven interface koji se koristi za pisanje i citanje podataka iz takvog ECU.

Šta se dešava sa potrošnjom? U većini slučajeva ostaje ista ili čak manja ako se auto umjereno agresivno vozi.Kod visoko forsirane vožnje potrošnja je veća nego prije chip tuninga što je rezultat povećanja snage motora.Potrošnja se maksimalno može povećati u postotcima shodno dobitku snage pri ekstremnom režimu vožnje.Kod svakodnevne vožnje nema promjena potrošnje.

Šteti li chip tuning motoru? Sama fabrika je ostavila prostora da se snaga može po potrebi povećati remapiranjem ECUa.Većina fabrika u svojoj ponudi motora ima potpuno iste motore kod kojih je jedino razlika u sadržaju chipa u ECU.Tako se tržistu nudi veći broj motora koji se razlikuju u snazi,a razlika je dobijena fabričkim chip tuningom.Sto se tiče atmosferskih motora kod njih chip tuning može samo da poveća vijek trajanja motora jer obogaćuje smijesu i time smanjuje EGT odnosno temparaturu na izduvu. Efekat chip tuninga na ovakvim motorima je više nego pozitivan.Kod turbo motora stvar je malo komplikovanija.ECU kod njih kontroliše i pritisak turbine tako da se tuningom osim goriva moze povećati i količina vazduha,samim tim je i razlika u dobitku na snazi veća u odnosu na obične motore.Pretjeranim povećavanjem pritiska turbine može doći do mehaničkog uništenja motora pa je umjerenost najveći prijatelj turbo chip tuninga.Kod ispravnog urađenog remapiranja nema štetnih efekata po motor.

Mogu li poslije chip tuninga da idem na auto dijagnostiku?: Naravno,chip tuning nema veze sa dijagnostikom.Sve ostaje kao i prije prepravke.

Zašto onda fabrika nije izvukla svu moguću snagu iz motora? Ima više razloga.Auto koji fabrika prodaje mora biti testiran na sve moguće geografske i meteorološke uslove,to u stvari znači da fabrici nije bitno hoće li se auto voziti na Tibetu(velika visina) ili na Havajima(nivo mora) ili na Aljasci(niska temp.) ili u Sahari(visoka temp.). On je testiran tako da radi na svim nadmorskim visinama kao i na svim temparaturama vazduha bez obzira na vlažnosti i pritisak.Da bi to postigli oni rade optimizaciju software-a u ECU a ne maximizaciju,tj. uzimaju postotak snage da bi dobili apsolutnu sigurnost u radu motora pod svim uslovima.Još jedan od razloga je ECO norma koja se mora poštovati,kad je motor nov chip tuning ne remeti količinu štetnih materija u izduvnim gasovima,ali kako motor stari(više prelazi) pojavljuju se problemi sa štetnim materijama.Da bi fabrika produžila upotrebljivost u sklopu ECO normi radi opet optimizaciju i time motor duže ostaje u granicama koje su propisane za ECO standard.

Šta je sa garancijom na motor? SM chip tuning kao i sve firme širom svijeta nedaju garanciju na motor.Razlog za to je nemogućnost da se procijeni stanje motora prije chipovanja.Garancija se moze dati uz odgovarajuću doplatu i slanje automobila u poseban servis gdje se mora vršiti procijena samog stanja motora.Ove stvari su neophode da se nebi pravila zloupotreba čip tuninga jer uzmimo pretpostavku da neko hoce da radi čip tuning na motoru koji je na samom "kraju" i plati čip xxx eura, dobije garanciju na motor i poslije toga namjerno isforsira motor i za cijenu čipa dobija generalni popravak motora.Takvu praksu na našim prostorima veoma puno bi praktikovali da se garancija može dati bez dodatne doplate.Pa stoga vam je jasno zašto ovako moramo da radimo. Mi dajemo garanciju na našu djelatnost,tj. chip tuning i svi problemi koji se jave u toj oblasti biće otklonjeni pod uslovom da niko nije dirao ECU osim nas, kao i da nije prošlo više od 3 godine od chip tuninga.

Šta ako dovedem još par drugova da uradimo chip tuning? Postoje razni popusti na osnovnu cijenu za odabrani model automobila.Zavisno od modela varira i popust od 10 do 20 %.Takođe postoji i mogućnost da mi dodjemo u Vaš grad ako okupite dovoljan broj zainteresovanih automobila za čip tuning.

Moj model automobila nije u vašem katalogu,zašto? U katalogu su modeli koji se najčešće chipuju, nemoguće je svaki model i sva auta na tržištu predstaviti.Molimo vas da u tom slučaju kontaktirate nas na naš email.







This Category is currently empty

Brza navigacija
Home
Kontakt
SM CHIPTUNING
KW suspensions
/////ALPINE autoakustika
K&N Filteri
Anketa
Koristite li K&N filter
  
Ako bi ste nadogradili ovjes to bio bilo
  
Od autoakustike u autu imate
  
Da li bi ste radili Chiptuning
  
Copyright 2005 - 2008 www.caraudio.ba. All rights reserved.
www.caraudio.ba prvi BiH caraudio site